
早餐係煙三文魚蛋治加奶茶,好味
食完睇下 Netflix,整理下資料

本身都冇咩肚餓嘅感覺,E 起身煮麵,勾起咗我嘅食慾,我都食麵先
食完麵再食甜品,之後就整波仔,最後洗埋碗
3 點半左右開衣車,幫 E 改咗 2 件嘢,一整就整到差唔多 7 點
好彩晚餐係簡簡單單鮑魚炒飯同牛油炒啡菇,個炒飯仲要係 E 操刀,輕鬆
沖完涼再燙埋衫又差唔多 9 點,時間過得真係快 _(:_」∠)_
3 日假期真係好正,又過得勁快,明明只係喺屋企,都好似好多嘢做咁
我個 to-do list 有樣嘢做到一半,仲未完成 🥲